Tällaisen tunnustuksen sain Suklaaperhoselta, Makiaa Minnalta ja Kanelisokerilta. Kiitos teille tästä :).

Olen joskus vastaavan jo saanut, mutta laitetaan tänne nyt sit uudet 7 asiaa minusta :).

 

  1. Olen todella tarkka, hiukan nyt viime aikoina olen yrittänyt höllentää otetta.
  2. Olen valitettavasti pitkävihainen, jos minua pahasti loukkaa tai kaltoin kohtelee muistan sen loppuikäni :(.
  3. En ole kunnianhimoinen ja se tuntuu olevan pahe nykypäivänä, minulle riittää vähempikin.
  4. Olen vanha sielu, näin sanoi minulle kerra yhden ystäväni äiti ... pitänee paikkansa sillä olen aina tullut toimeen itseäni vanhempien henkilöiden kanssa.
  5. Olen yliempaattinen, helposti otan kantaakseni toisten suruja ja murheita ... omissakin olisi kyllä ihan riittämiin.
  6. Olen herkkä. Tätä yritän peittää olemalla hyvinkin itsevarma.
  7. Olen uskollinen ja luotettava.

 

Tämä pitäisi laittaa menemään 7:lle eteenpäin, kovin monessa blogissa tämä on jo kiertänyt joten taidan jättää sen väliin.