2141620.jpg

 

Eilen illalla sain puhelun Matkailutoimistosta, ilmoittivat et minun piparkakkutalo on päässyt kolmen parhaan joukkoon ja pyysivät ilmaantumaan paikalle klo 12 aikaan.

Oli tosi jännittävää kuulla kilpailun tulos ja tämä minun vaatimatomman pieni piparkakkutaloni saavutti paikallisessa kilpailussa 3. sijan! Ylivoimainen voittaja oli Lapinkota, saaden yli 700:sta äänestä yli 200 ääntä. Kuvia siellä räpsittiin urakalla ja minua haastateltiin lehteen, hiukka vaan nää menivät ristiin ko Lapin Kansan toimittaja sapui paikalle niin myöhään et muut ehtivät jo lähteä ja mie taas vein oman taloni pois ennen ko valokuvaaja ehti paikalle. Taisi siellä olla joku paikallislehden toimittajakin, joka otti paljon kuvia mm. koko voittajakolmikosta ja haastatteli voittajaa.

 

2141609.jpg

Minun mökki voitti:

  • Autorikkaimurin
  • suklaarasian
  • Rovaniemi kassin ja mukin

 

Kiitos kaikille, jotka äänestivät minun mökkiä! Ensi vuonna sitten osallistun toivon mukaan uudella erilaisella talolla kilpailuun! Sit pitää tehä hiukan kookkaampi systeemi ettei jää toisten jalkoihin :)!

 

2141611.jpg