Leivoin tänään litran takinan hiivapullaa ja koko taikinasta pyörittelin tavallisia "pikku"pullia, mun pulla ovat kyllä TOSI suuria. Osan täytin päiväkahville laskiaispulliksi, saatiin anoppi ja appiukkokin seuraksi.

Mie ruukaan tehä tuohon pullan keskelle semmosen kolon hillolle ja sen täytin tänä vuonna vdelmahillolla. Mulla oli tuolla kaapissa yksi ylimääräinen purkki kuohukermaa ja siinä näkyi olevan huomenna vimppa myyntipäivä, elikkä sitä sitten vatkaamaan pullien väliin. En edes muista milloin olen viimeksi kuohukermasta tehtyä vaahtoa syönyt ... ja eipähän tartte taas pitkään aikaan syödä, on se vaan niin äklön makuista - pullat olivat muuten tosi meheviä. Olen FloraVispiä käyttänyt jo niin kauan et se tuntuu olevan mun makunystyröihin se ainoa oikea ;)!

Makuasioista on paha mennä kiistelemään!