Tänään vietettiin mun omia syntymäpäiviä ja tekaisin itelle tämmösen kakun. Kakussa on 5 munan pohja, kostutuksena olen käyttänyt ananastäysmehua, väliin laitoin omenamarmeladia + Piltti omenasosetta, kuutioituja säilyke persikoita ja Blå Band:n Mango-Passion moussea. Tuo mousse maistuu ihan mango-melooni jäätelölle eli on TOSI hyvää, joskin aika makeaa. Kakku maistui oikein hyvältä, ensi kerralla teen tuosta moussesta hiukan paksumpaa eli laitan vähemmän maitoa (tai sit mie hopussa lätkäsin liikaa siihen maitoa) - kakusta tuli hiukan hankalasti leikattava ko oli tuo täyte aavistuksen löysää. Päällispursotukset olen tehnyt totuttuun tapaan vaahdotetun Floravispin ja rahkan sekoituksella.

Päällä on aikaisemmin tekemiäni marsipaani kukkasia, ne tulivat nyt hiukan väärin tuohon elikkä tuon uuden laijikkeen olis pitänyt olla tuossa reunassa toinen toisella puolella ja toinen toisella. Hokasin virheen heti ko olin ne siihen läntänny, en alkanu korjaamaan ko osuivat kermaan.

Idean tähän kakkuun sain selaamalla tuolla kuvahaussa kakkujen kuvia, tässä on oikeestaan yhdistetty kahden kakun eri elementtejä ja sit siinä on vielä sekoituksena omaa ideointia. Minusta tästä tuli oikein kaunis kakku vaikkakin sininen ei oo mun lemppariväri. Mies kysyi et onko tää sit semmonen aikuisen naisen synttärikakku ja vastasin : "Juuri sellainen" ;)!

Kivat synttärit me vietettiin pikkuporukalla :)!