Mulla on ollu tänään oikea epäonnen päivä, kaikki on menny vikaan, vikaan, vikaan ... . Yöllä näin kauheita painajaisia; kuopus kaapattiin ja lompakko ryöstettiin ... olin siis aamulla hiukan pyörällä päästäni ja onneton aloin leipomaan melkein heti kun olin päässy ylös.

Tänään siis vietetään meidän 11-vuotis hääpäivää, 10-vuotis juhla jäi muuton vuoksi viettämättä ja nytkään ei jaksettu sen kummemmin juhlia ... jos sitten joskus vaikka uusisi vihkivalan ja järkkäis isot juhlat :)! Mie aloin aamusta leipomaan Raparperi-Brita-leivoksia, oon näitä kuolannu siitä asti ko näin Open Café blogissa ohjeen ja kuvan (siellä niin mehevän, rapean ja herrrrkullisen näköistä).  Mulla meni näiden tekemisessä kaikki pieleen; tuli pellistä yli ja sotki koko uunin, paistoin pössi liian kauan ja laitoin lopussa vielä alalämmön päälle ja pohja kärähti ruskeaksi (sillä tuossa kuvan leivoksessa tumma raita), väli kerma ei vatkautunu ja jäi siis aivan liian löysäksi. No, syötyä tätä tuli ja makeaa ja hyvää on -  semmonen tykkä kovasti, joka on makean perso. Mun makuun brita kakku on liian makeaa, jospa sitä oppis vähitellen syömään ;)!

Mies toi töistä tullessa mulle näin komean kukkakimpun ja pullon kuohuvaa (Passion Fruit), tänään siis otetaan vähän drinksua :)!

 

KIITOS mieheni mun :)!