2196983.jpg

(kuva on otettu 26.12 klo: 15.10, on ihan meidän kodin nurkilta - moottorikelkkareitti kulkee voimalinjoja seuraten. Lunta on, mutta aika vähän.)

 

Näin sitä on taas jälleen kerran vuosi vaihtunut, tänä vuonna kauheassa lumimyrskyssä ja nyt mittari näyttää -21 astetta. En tehnyt mitään uuden vuoden lupauksia, yleensä kyllä teen, katotaan mitä vuosi tuo tullessaan. Viime vuosi oli monessa suhteessa hyvin raskas ja nyt odottelen hiukan seesteisempää aikaa meidän elämässä. Tämän vuoden olen vielä kotona kuopuksen kanssa, elikkä työhön paluuta en edes ajattele.

TaikinaTaivas on toiminut mulla tämän puolen vuoden ajan henkireikänä ja antanut hyvin paljon positiivista ajateltavaa ... KIITOS teidän ihanien kommenttien :)!

 

Mitä sitten tässä kuussa tai tänä vuonna. Nyt olen ajatellut perustaa sen uuden kategorian mitä jo vihjailin aikaisemmin:

YSTÄVIENI PARHAAT

Olen pyytänyt läheisiäni ja ystäviäini avaamaan heidän reseptiarkistojaan. Hiukan on ollut arkuutta tässä asiassa, mutta eivätköhän he innostu kohan saan ensimmäiset reseptit julkaistua. Edelleen jatkan ristipistotöideni esittelyä, muutama vanha työ on vielä kuvaamatta ja tavoitteena on saada jotain uuttakin tehtyä (ainakin anopin enkelitaulu). Leivontakirjojani esittelen myös täällä, tuleepahan ainakin siinä vaiheessa niitä taas selattua ja yleensä silloin inspiraatio iskee johonkin leipomukseen. Paljon on mulla vielä kokematta ja tekemättä tällä leipomussaralla. En ole mm. koskaan marsipaanilla kakkua päällystänyt ja sitä pitää kokeilla jossain vaiheessa :)!

 

Mukavia leipomushetkiä kaikille blogiystävilleni ja tovottavasti viihdytte

TaikinaTaivaassa!