Sain tällaisen kivan haasteen Mamalta, Pappilan hätävara kokkaa -blogista. Tämä on mukava haaste, tällä tavalla tutustutaan hiukan enempi toisiimme :).

Sain tämän jo jokin aika sitten, ja tänne pitkät pätkät asiaa kirjoittelin. Olin jo siinä vaiheessa menossa et aloin linkittämään seuraavia haastettavia ja pössipää siirryin suosikkeihin ja etsin kyseisen blogin ... en tietty ottanut uutta välilehteä ja koko mun kirjoitus lensi taivaan tuuliin, arvaa tympäsikö :(.

 

SÄÄNNÖT:

  1. Link to the person who taggeg you./ Linkitä henkilö, joka haastoi sinut.
  2. Post the rules on your blog./ Kirjoita säännöt blogiisi.
  3. Write six random things about yourself. /Kirjoita kuusi sattumanvaraista asiaa itsestäsi.
  4. Tag six people at the end of your post and link to them./ Haasta kuusi henkilöä postauksesi lopussa ja linkitä heidät.
  5. Let each person know they have been tagged and leave a comment on their blog. / Kerro kaikille haastamillesi henkilöille haasteesta ja jätä heille viesti heidän blogeihinsa.
  6. Let the tagger know when your entry is up. / Ilmoita haastajallesi, kun olet vastannut haasteeseen.

 

TIETOJA MINUSTA:

  1. Olen kova puhumaan, välillä kun oikein pääsen vauhtiin siitä ei meinaa loppua tulla :).
  2. Kävelen nopeaa. Mulla on pitkä askel ja vauhti aina kova, peruja pitkistä koulu- ja työmatkoista.
  3. Minulla on matala kantava ääni, päiväkodissa töissä ollessani mua käytettiin välillä megafoonina ... hih. Toisaalta nuorena tyttönä lauloin kuorossa korkeaa sopraanoa :).
  4. Haluan olla ajoissa paikalla. Mielellään olen aina 15 min. etuajassa, inhoan myöhästymistä.
  5. Rakastan lapsia, erityisesti vauvat saavat ihoni kananlihalle ja ihana kutkuttava tunne kulkee koko kehon läpi. Onneksi olemme saaneet kolme ihanaa vauvaa/lasta <3 <3 <3!!!!!
  6. Käsitöiden tekeminen menee välillä ööveriksi (sen voivat todistaa entiset työkaverit). Minä kun jostain innostun niin teen niitä kymmeniä tai jopa satoja kappaleita :).

 

HAASTAN SEURAAVAT MUKAAN:

  1. Open Café
  2. Ewelynin
  3. Herkkuhetkiä
  4. Herkkukirppu
  5. Karemelli cakes
  6. Tarjan kyökissä

Mielenkiintoisia vastaushetkiä teille blogiystäväni!