Kakkukellarin Miiuskalta sain tämmösen tunnustuksen, myöskin Katjan leipomuksista ja SugarMamalta. Ja tähän liittyi myös mukava tehtävä:

  1. Kopioi kuva ja liitä blogiisi
  2. Laita linkki keneltä sait tunnustuksen
  3. Kerro seitsemän asiaa itsestäsi, mitä muut eivät vielä tiedä
  4. Anna tunnustus seitsemälle
  5. Linkitä nämä blogissasi
  6. Kerro näille seitsemälle tunnustuksesta

 

Miepä lämpimikseni kerron teille itsestäni seitsemän osaamista tai taitoa tai erikoisuutta ... miksi näitä nyt itse kukanenkin haluaisi sanoa. Toivottavasti kukaan ei sit näitten jälkeen tule mulle kauhean kateelliseksi tai luule mua joksikin friikiksi. Mullahan olis edellytyksiä ihan Talent-kisaan asti ;).

  1. Osaan heiluttaa korvia. Tämän taidonhan omaavat vaan loppa-/hörökorvaiset ja mie oon just semmonen. Multa on tosin paikallinen korvaspesialisti näitä vuonna -87 operoinut (ei kovin hyvin tuloksin), mutta onneksi tämä jalo taito kuitenkin säilyi.
  2. Osaan kirjoittaa vasemmalla kädelläni. Olen siis oikeakätinen, mutta lapsena ahkeraan siskoni kanssa harjoitteleimme vasuri kirjoitusta siltä varalta et oikealle kädelle sattuisi jotain. Meillä taisi olla kisailua kumpi taitaa tämän erikoistaidon paremmin.
  3. Osaan kirjoittaa varpaillani. Tämä on sit niin extremeä et ei tosikaan. Me höppärät (siis sikoni ja minä) opettelimme lapsena myös kirjoittamaan varpaillamme, jos vaikka menetämme kätemme ... olimmekohan hiukan outoja. Meillä molemmilla on liikkuvat varpaat, pystymme niitä taivuttelemaan ja harittamaan ja ... .
  4. Osaan imitoida. Olen taitava matkimaan ihmisten eleitä ja ilmeitä ja puhetta. Lapsena mulle aina sanottiin, että minusta pitäis tulla näyttelijä. Pravuurinumero oli pikkulikkana tämän veikeän näyttelijän repliikki Manillaköysi elokuvasta: "Jos et heti tule sieltä katolta alas, niin minä kaadan tämän talon".
  5. Osaan imitoida linnun rääkäisyä. Mulle jopa linnut (siis lähinnä varikset ja harakat) vastaavat, olis kiva tietään mitä minä heille "sanon".
  6. Osaan ottaa Columbo katseen. Siis vääntää naaman silleen et toinen silmä on apposen selällään ja toisen yläluomi on silleen puoliummessa ... hankala selittää, mutta you know.
  7. Osaan puhaltaa ilmapallot muutamalla puhalluksella. Mulla on siis älytön keuhkotilavuus. Ensiavun opettaja kysyi et olenko uimari ja varoitteli elvytystilanteessa puhaltamasta "täysillä" ... voisin nimittäin vahingossa puhkaista immeisen keuhkot ja se ei oo vissiinkään elvytyksen tarkoitus.

 

Nyt oon vähän tylsä enkä laita tätä eteenpäin, kiva kummiskin tämmönen tehtävä. Kiitos Miiuska tästä tunnustuksesta, sulla on kans luova blogi :).