"Minulla on ollut jo pitkään ajatuksena tehdä oikein hörhelö, röyhelö, ehkä hiukan sadunomainen kakku. Idean olen saanut yhdestä meidän koriste-esineestä, jonka olemme ostaneet Tampereelta kesälomareissulla." -> lainaus tästä postauksesta.

 

1913832.jpg

1913896.jpg

Tätä maalausta olen tehnyt hartaudella ja välillä hampaat irvessä. Monia monia vaiheita olen tehnyt ja epäonnistumisten kautta lopputulos miellyttää omaa silmää ja se on pääasia :). Nyt levy saa rauhassa kuivaa ennen kakun päälle laittamista, toivotaan et koko komeus kestää siirtämisen.

 

1913835.jpg

1913848.jpg

Eilen illalla liimasin elintarvikeliimalla levyyn koristeet valmiiksi: ruusut, lehdet ja helmet. Lopuksi vielä maalasin nuo kiehkurat vaaleansinisellä kimallepulverilla, oli hakalaa hommaa ko tuo alusta kimaltelee siihen malliin etten tahtonut itse nähdä yhtään mitään - siis ihan häikäisi :)!!!!! Alunperinhän mulla oli tarkoitus tehdä helminauhaa marsipaanista tilaamallani helminauhamuotilla, se ei kummiskaan onnistunut ja päädyin laittamaan noita sokerihelmiä.

 

1913894.jpg

1913895.jpg