Tällä meilläpäin on Prismassa säännöllisin väliajoin -15%:n alennus taloustavaroista ja silloin on kaamea ryysis kaupassa, kaikki kynnelle kykenevät hamstraavat päivittäisiä taloustavaroita. Mie ostelen vessapapereitten ja vaippojen ja jätesäkkien lisäksi jotain tähän mun harrastukseen liittyvää. Jokin aika sitten Mama (Pappilan hätävara kokkaa) esitteli omassa blogissaan tämän talousihmeen elikkä leivinpeltitelineen. Mulla on keittiössä tosi ahdasta ja laskutilaa minimaalisesti. Miehän sit silloin heti seuraavalla kauppareissulla ryntäsin etsimään josko vaikka meän kaupasta samanmoinen härdelli sattuisi löytymään ... ja löytyihän se. Päätin sen heti hankkia seuraavan kerran ko -15%:n alepäivät saapuvat. Ja nyt mulla on OMA teline :).

Mulla hajosi tässä vasta 21 vuotta vanha sähkövatkain (Philips merkkinen), toinen vispilä lakkasi pyörimästä. Sillä masiinalla oli kyllä jo tunnearvoa ;). Taisi muuten silloin vuonna -88 maksaa peräti 50 markkaa elikkä ei ollut mikään sen ajan huippuvehje siis - nyt täytynee vain todeta et OLI HUIPPUVEHJE :). Mulla on tää mun talousihme elikkä joululahjaksi saatu yleiskone, mutta apuriksi toki tarvitsen kunnon sähkövatkaimen. Ostin muuten saman merkkisen ko tää mun iso härdellikin on, jospa ne sit toimisivat yhteen sukulaissieluina tosi hyvin :).