Tänään sain valmiiksi nämä minun huovutuskinttaat. Valitsin langaksi Novitan Huopanen langan, väri 696 tummanruskea. Minun uusi ulkoilutakki on väriltään ruskea/valkoinen ja siitä sit nappasin värit näihin lapasiin. Kirjoin luonnonvalkoisella 7 veljestä langalla nuo kuviot tuohon kämmenselkään.

Minulla on aikamoisen pienet kädet ja lankavyötteen ohjeessa oleva naistenkoko on minulle hiukan liian iso. Toisaalta on hyvä et mahtuu noiden sisälle nahkahanskat, se on lyömätön yhdistelmä tulipalopakkasella. Jouduin jo pesukoneesta ottamisen jälkeen näitä pienentämään kuuman veden alla. Aikaisemmin olen tehnyt itselle vastaavat lapaset erimerkkisellä langalla ja niistä tuli hiukan eri malliset ja huovutuksen jälkeen pinnasta tuli erinäköinen - muistuuti lähinnä hahtuvalapasta ko näissä taas kudontapinta häviää kokonaan.

Tuossa alemmassa kuvassa näkyy kuinka mahdottaman suuri se lapanen on kudottuna, jättiläisen kokoa :). Pittuutta on n. 47 cm!