(kuvausolosuhteet olivat tänään vähän huonot),

Minun pikkusisko menee naimisiin vuoden päästä ja olemme yhdessä jo kovasti häitä suunnitelleet. Mie saan kunnian vastata tarjottavista ja siten myös hääkakkujen tekemisestä. Mie tässä matkan varrella harjoittelen ja testaan erilaisia tyylejä pursottaa ja koristella, joista systeri saa sit valita haluamansa.  Jos kakkuja tulee kovinkin monta olen ajatellut järjestää täällä myös äänestyksen :).

Katja on suunnitellut näin alustavasti haluavansa hääkimppuun kauniita liljoja (OT-lilja "triumphator") ja valkoisia ruusuja. Näitä kukkasia mie sit yritän kakkuihin väkertää. Mulla ei oikein ole sopivaa väriä liljoihin (sitä pitää alkaa metsästään) ja yöllä yritin sit sekoitella omistani siinä onnistumatta.

Mie teen lauantaiksi semmosen 2-3 munan kakun kokeeksi sikäli mikäli saan pohjan onnistumaan, olen jo kaksi epäonnistunutta yksilöä tuolta uunista nostanu pois ... joku mulla nyt mättää. Tekaisen vielä illalla yhden pohjan, jos se ei onnistu niin kakkua teen sit vasta ensi viikolla. Joskus ei vaan mene asiat niinko haluais :(.

 

 Edit. Pitäisköhän mulla hommata uudet okulaarit, oon mitannu noihin aamullisiin pohjiin sokerin VÄÄRIN ... ohjeessa ½ dl sokeria ja mie pössipää olen laittanu 1½ dl !!!!!!!!