Tällaisiakin kirjoja multa lötyy tuolta kaapin perukoilta. Näissäkin varmasti hyvin käyttökelpoisia ohjeita, olen monet kerrat kirjoja selaillut mutten muistaakseni yhtään reseptiä testannut. Meidän törhö pikkuvauvana pääsi repimään tuon Jälkiruoka kirjan kannet, oli siihen asti kuin uusi vaikkakin joskus -90 luvun alussa hankittu Hämeenlinnasta. Ovat nuo kaksi muutakin tosi vanhoja kirjoja, toisen olen tainnut ostaa divarista -80 luvulla ja toisen olen saanut siskoltani iki aikaa sitten. Mie ennen muinoin keräilin reseptejä, harvoin tuli yhden hengen taloudessa testailtua ... nyt olis kyllä syöjiä :).

Hokasin muuten et on tuossa yksi leipäkirja joukossa (olen kuvannut kaikki mun vanhat kirjat yhdellä kertaa jo ajat sitten 8/08), tuosta vois muuten löytyä hyvä ohje Leivontafoorumin maaliskuun haastetta varten :).