Glitter Graphics

Hello Glitter

 

Teen hiukan selvitystä näistä mun laskureista ko eräs tarkkanäköinen arvontaan osallistuja oli hokannu et tää mun laskuri kulkee ihan omia polkujaan ... niinhän se on tosiaan alkanu kulkeen tuossa helmikuussa.

Mie perustin tän blogin kesäkuun 22.päivä, pari päivää pidin sitä salasanan takana (olin tutuille salasanan antanu) ja laitoin sivuille yhden laskurin. Sit laitoin blogin julkiseksi muutaman päivän päästä (24.6) ja hokasin et tää mun laskuri laskee joka ikisen likkumisen, jopa mun omat päivitykset ja nimesinkin sen klikkauslaskuriksi ja siinä näkyy olevan kohta 90 000 käyntiä.

Sit mulla piti hoppua etsiä uusi laskuri ja löysinkin hyvän ja monen käyttämän, laitoin sen 24.6. Tää toinen laskuri toimi kuin unelma ihan tuohon helmikuuhun asti. Hokasin et se onkin petturi ja alkoi laskeen kans jotain muutakin ko pelkkiä kavijöitä :(!

Helmikuun 26.päivä asensin kolmannen laskurin ja silloin oli vanhassa laskurissa lukemia 36 000 ja risat. Tämä uusi on sit laskenu minusta ihan oikein elikkä nyt kahdessa kuukaudessa on ollut kävijöitä reilu 17 000.

Mie en jaksa jatkuvasti uusia laskureita asennella ja oon aatellu et ei oo niin vaarallista jos pidän näitä "tasalukujuhlia" tuon vanhan laskurin mukaan. Ei kauheen paljon metsään näytä, vuodatuksen oman tilaston mukaan mulla enimmäkseen kummiskin käy porukat vaan katsomassa uusimman päivityksen (etusivun).

MUKAVAA VIIKKOA KAIKILLE!

 

 

Glitter Graphics

Rainbow Glitter Pictures