Kiitos kovasti kaikille arvontaan/kilpailuun osallistuneille. Kiitokset myös kauniista sanoistanne ja onnitteluista. Nyt on siis aika julkistaa kilpailun oikeat vastaukset ja voittaja. Kenelläkään ei vastauksissa onni potkinut eli yksikään vastaus ei ollut prikulleen oikein, läheltä muutamia liippasi. Näin ollen joudun suorittamaan arvonnan ja 49:stä vastauksesta diskasin kaksi anonyymia erhettä (Mekulla ja Minskulla oli vahingossa kaksi vastausta ko ekasta yrityksestä puuttui yhteystiedot), ettei vaan kukaan pääse osallitumaan kahdella arpalipukkeella. Arvonnan suoritin Custom Random Number Generation:lla. Mutta ekana oikeat vastaukset:

 

1.     Mikä oli ensimmäinen leivontablogi missä olen vieraillut?

b)   Merjan leivonta ja askartelu

Isosiskoni kerran Messingerissä jutellessamme antoi linkin Merjan sivuille ja se oli sit menoa se. Olin pudottaa silmäni päästäni ihaillessani uskomattomia kakkuja ja marsipaanitöitä, tämä oli mun eka tutustuminen. Blogimaailma oli mulle myös ihan vieras, vähitellen löysin linkkilistojen kautta myös muita blogeja ja tippa linssissä ihastelin toisten tekemisiä ... olin ihastuksissa ja hiukan kateellinenkin toisten taidoille. Olen aina ollut kova leipomaan, mutta itse en ollut ikinä täytekakkuja pursottanut enkä mitään koristeita tehnyt.

2.    Mikä oli ajankohta ensivierailulle?

b)   kesä -07

Mie päättelin tuosta Merjan Kalamiehen kakun postaus ajankohdasta et olisko se sit ollut kesä-07 ko ensivierailulla kävin ... ennen sitä se ei ainaskaan ollu elikkä tän heinäkuun-07 mie sit oon ristiny ensi kontakti ajankohdaksi.

 

3.    Mikä oli ensimmäinen nimimerkki millä esiinnyin?

c)    Tarjuska

Mie aloin kommentoimaan vähitellen eri blogeihin ja mun eka nimimerkki oli pelkästään Tarjuska. Mun entinen työkaveri joskus kutsui mua sillä nimellä (terveisiä Riikalle). Sit hokasin et sillä samalla nimimerkillä kommentoi myös joku toinenkin (hänellä on oma blogi) ja mie sit lisäsin tuon S-kirjaimen siihen nimimerkin perään (kirjain tulee mun sukunimestä).

 

4.    Mikä näistä EI ole meidän lasten toinen nimi?

a)    Ilmari

Esikoisen toinen nimi on Elmeri ja kuopuksen Helmeri. Aluperin kuopuksen toinen nimi oli määrä kyllä olla Ilmari, mutta keskimmäinen keksi tuon hauskan Helmeri nimen.

OIKEA RIVI SIIS:

B,B,C,A

 

Arvontakone antoi numeron 18.

Kirsi (Kirsin keittiössä)

kohan saan Kirsin yhteystiedot niin laitan pakettia tulemaan ja sit ko hän saa paakkelan voin laittaa tänne esille palkinnon :)!

ONNITTELUT Kirsille !