Päivityksiä tulee nyt hiukan harvakseltaan vaikkakin Tarjuska on toista viikkoa jo ahertanut ja touhunnut ko heikkopäinen. Hääjuhlien ja ristiäisten tarjottavia ei parane etukäteen täällä julkaista elikkä vielä pitää malttaa jonkin aikaa ennenko ne tänne esille laitan.

Mulla on tässä aikas mukava uusi juttu tulossa ja se hiukan jänskättää ja "hirvittää" silleen mukavalla tavalla. Siihen olen tehnyt nyt valmisteluita ja tänään sain tehtyä hiukan alustaa ja sekoitettua valmiiksi värejä ... huomen sit pääsen tositoimiin.

Edit. 26.8.09: No niin, tänään pääsin sit työn touhuun ja puolet on nyt valmiina ;) ... toivottavasti tässä käy ihan hyvin. Ja huomen harjoitukset jatkuu.

Edit. 27.8.09: No, huh ... nyt on melkein valmis. Huomenna vielä teen hiukan viimeistelyä elikkä viilausta ja höyläystä :). Kyllä siitä ihan kelpo tuli ottaen huomioon et on mun ensimmäinen tätä laatuaan. Ihan mukavaa touhua, mutta keskittymistä ja aikaa vaativaa kyllä on.

Edit. 28.8.09: Päivällä sain tämän "urakan" päätökseen. Olen nyt tosi tyytyväinen :).Lähipäivinä suoritan kuvauksen ja tänne sit postaan vasta juhlapäivänä 5.9.09.

Loppuviikosta varmasti tulee muutama päivitys sillä mun pikkusysteri tulee tänne pohjoiseen pikavisiitille poikansa kanssa ja jotain hyvää pitää tietty leipoa :).