Mulla oli hyvä tuuri, viikko sitten Sanna Suklaapupun blogi:sta arpoi arvontansa voittajan ja sieltä tupsahti esiin minun nimi :)! Ei voi olla totta, mulla on onni potkinut jo kaksi kertaa nyt syksyn aikana. Torstaina saapui pakettikortti ja eilen illalla sit mieheni hakaisi mulle paakkelan postitädiltä.

Muumiaiheisesta laatikosta pulpahti esille vaikka mitä ihanuuksia:

  • suklaakonvehtimuotit (näistä mie oon haaveillu ja nyt pääsen tekemään joulukonvehteja itse)
  • halloweenaiheisia muffinssivuokia (ihania ja näitä mie meinasin jo mennä tilaamaan ... onneksi en kummiskaan)
  • vanilliinisokeria (tätä menee alvariinsa eli tarpeellista tavaraa)
  • pussillinen lumimanteleita - nougat (ihana uusi tuttavuus ... laittaisko vaikka muffinssien päälle koristeeksi)
  • strösseleitä (ihqun värisiä ja tarpeellisia nämäkin)
  • ihana halloweenaiheinen valkosuklaatikkari (söpö ja ihana)
  • kortti

Kiitos Sanna vielä tosi ihanasta arvontavoitosta :)! 

Meillä leivontasiskoilla on kyllä kuudes aisti, ko jotenkin arvataan mitä toinen haluaa ja tarvii ... tai sit me halutaan aina ja aina ja vaikka mitä leivontaan liittyvää ;)!