Laitan nämä jouluisen kakun koristeet vielä erikseen tänne näkösälle, pääsevät tuonne omaan kategoriaansa. Kauheen paljon mulla ei ollut aikaa miettiä aihetta eikä koristeita; torstaina soitti toimittaja ja tiistaina oli sit jo h-hetki ja siinä välissä mulla oli vielä yhden synttärikakun teko ja omat itsenäisyyspäivän voileipäkakutkin.

Mulla on ollut haaveena tehdä tonttumaalaus jo pitkään. Olin suunnitellut tekeväni meille viime jouluksi kakun, jonka päällä olisi komeillut tonttu Suuresta tonttu-kirjasta, mutta se sit jäi ja tein jouluhalon. Tuon maalauksen lisäksi halusin tehdä kakkuun jouluisia kukkasia ja jotain muuta kuin joulutähtiä ... amaryllis on jouluinen kukka :). Viime lauantaina sit pakersin nämä koristeet meidän askartelupäivänä (äiti ja tyttö), mulla vaan askartelut jäi :(. Sunnuntai yönä maalasin tontun ja tuunasin edellispäivän koristeet.

Nuo kaksi punaista ruusua väkersin siinä ohjelmanteko hetkellä aikas tavalla ex-tempore ... saas nähdä miltä se näyttää sit nauhalla (ihme ja kumma ko ei kädet kummiskaan muistaakseni erityisesti tärisseet) ja tuleeko niiden tekeminen itseasiassa ollenkaan koko inserttiin.