Eihän tässä ole taaskaan järin paljon edetty, mutta otin kummiskin kuvan. Edellisestä kuvasta on 4 viikkoa aikaa ja olen tehnyt tätä vain kahtena päivänä. Hiukan on enkeli saanut tuonne vasemmalle puolelle hiussuortuvia ja sit tuohon vyötärölle muutaman piston ja sit tuo oikealla puolella oleva köynnös on kasvanut pituutta. Tämä näköjään etenee TOSI hitaasti, mutta varmasti :)!

Nyt Tarjuska on pinnanu tän homman kanssa, en oo ehtiny tekemään tämän kahden viikon aikan ko yhtenä päivänä tätä ristipistotaulua. Päivitän siis uutta kuvaa vasta viikolla 16. Toivotaan et silloin olis jo jotain kuvattavaa :)! 

 

Nyt mie piinaan teitä taän mun "ikuisuusprojektin" kanssa. Mie aattelin kahden viikon välein julkaista tän saman postauksen uuden kuvan kera, elikkä saatte seurata kuinka tämä ristipistotaulun tekeminen edistyy. Sit tää postaus muuttuu loppujen lopuksi valmiin työn esittelyksi ja vaihekuvat poistuvat. Mie aattelin et jospa tämä sais säpinää aikaan mun tekemiseen ;)!

Taulun on ollu määrä olla valmiina jo vuosi sitten, tuli kummiskin mutkia matkaan. Alunperin olen tilannut työohjeen Kirjokkaasta ja sopivaa kangasta metsästin ties vaikka mistä ja loppujen lopuksi samasta firmasta sit tilasin kankaat ja osan langoista + jonkin verran helmiä. Mulla työ edistyi ihan kivasti ja oli tarkoitus saada määräaikaan valmiiksi, mutta sit alkoi tällä meidän kuopuksella levottomat yönukkumiset ja tekeminen oli katkolla aika pitkään. Nyt sit etsin uutta innostusta!

Valitettavasti kuva on hiukan epäselvä ja kangas rytyssä (yritin kyllä silittää, mutta pellava on itsepäistä sorttia), kyllä siitä kummiskin vissiin jotakin selvää saa.