Mama ja Jade haastoivat minut tähän mukavaan tehtävään!

 

Tee siis näin:

Poista minun vastaukseni ja korvaa ne omillasi. Haasta mukaan 4 blogiystävää.

1. Neljä työtä,joita olet elämäsi aikana tehnyt

1) 15-vuotiaana olin eräässä firmassa tekemässä matkamuistoja, sain jäädä TET-harjoittelujakson päätteeksi muutamaksi kuukaudeksi töihin
2) Lukiolaistyttönä olin kesätöissä puistolla haravoimassa
3) Nuorena naisena olin hetken urheiluliikkeessä kesämyyjänä ja koko kesän varhaisjakelulehden jakajana
4) Päiväkodeissa olen tehnyt pisimmän työurani eri tehtävissä ennen nykyistä ammattiani

2. Neljä tv-ohjelmaa,joita tykkään katsella

1) Pokka pitää
2) Strömsö
3) Metsolat
4) Kummeli

3.Neljä paikkaa,joissa olen ollut lomalla

1) Ylläs
2) Saariselkä
3) Tampere
4) Rovaniemi (ennen tänne takaisin muuttoa)

4.Neljä internetsivua joilla käyn päivittäin

1) Monissa blogeissa käyn joka päivä
2) Kolme eri sähköpostiani käyn katsomassa
3) Googletan varmasti päivittäin
4) Nettikaupoissa tulee käytyä

5. Neljä lempiruokaani

1) Paistettu lohi + muusi
2) Tonnikalapastakastike + tumma pasta
3) Broileripitaleivät
4) Grillipihvi + lohkoperunat

6. Neljä paikkaa jossa mieluiten olisin juuri nyt

1) Täyshoitolassa á la kaikki hoidot + seisova pöytä
2) Lapissa mökkilomalla mieheni kanssa
3) Välimerenristeilyllä mieheni kanssa
4) Kylpylälomalla koko perheen voimin

 

Haastan seuraavaksi mukaan: Tarjan, Rouva Veen, Hannan, Mian