Tähän kakkuun ne kauhukoristeet sit kaikki päätyivät! Kostutin 6 munan kakkupohjan vaniljamaidolla, välissä Hellapoliisin valkosuklaa-daimhyytelökakun täyte ja päällä Käck karkeista tehty kinuski (Hopeatoffeesta tulee parempi) ja vispikerma/rahka pursotukset. Alunperin mulla oli tarkoitus värjätä tuo reunuskerma violetiksi, mutta sit yritin tehdä siitä tulipunaista - ei muuten pastaväreilläkään onnistu (ei ainakaan mulla)! Jääkaapissa se reuna kuiteskin onneksi hiukan tummeni.

 

 

Lisäsin päälle vielä nää mun tuunaamat kumikarkkitekarit, nää huippuhampaat löysin taannoiselta Ruotsin ostosreissulta Pellosta (itse asiassa itte unohin ne ostaa ja anoppi ystävällisesti kävi mulle niitä pussillisen hankkimassa). Ei tästä niin hieno kakku tullut ko olin aatellut ja tuommonen liivatteinen moussesisus ei ole mun makuun - se rakenne ei miellytä ja aika makiaa kyllä on. Mun mielestä ihan tavallinen hillo/kerma sisus on parasta!